Inhuur voor verhuurders


interim_sksCapaciteit op uw servicekostenafdeling

Dé oplossing voor capaciteitsproblemen binnen uw servicekostenproces.

Met interim services biedt Servicekosten Solutions passende oplossingen aan organisaties die tijdelijke ondersteuning nodig hebben binnen het servicekostenproces. Voor iedere fase in het servicekostenproces beschikken wij over kandidaten die verstand hebben van servicekosten. Zij begrijpen waar het om draait en zijn hierdoor snel in staat zich de werkwijze binnen uw organisatie eigen te maken. Zij kunnen onder andere ingezet worden als Senior medewerker servicekosten of Medewerker servicekosten.

Veel voorkomende werkzaamheden

  • Verzamelen kosten en voorschotten
  • Vergelijken kosten met voorschotten
  • Klaarzetten afrekening servicekosten
  • Afrekenen servicekosten
  • Beantwoorden van klantvragen over servicekostenafrekening
  • Begrotingen opstellen van een complex
  • Aansturen van de afdeling servicekosten
  • Plannen afrekening
  • Etc.


Werkwijze
In een persoonlijk gesprek brengen wij uw behoeften in kaart. Binnen drie werkdagen ontvangt u van ons een selectie van passende, beschikbare kandidaten. U kiest welke kandidaten u wilt spreken, wij maken de afspraak. Keuze gemaakt? Wij verzorgen de administratieve afhandeling en de kandidaat kan aan de slag.

Uw voordeel

  • Kandidaten met ervaring in servicekosten
  • Tijdelijke ondersteuning binnen servicekostenproces
  • Keuze uit verschillende niveau’s (MBO+, HBO, WO)
  • Korte, gedegen selectieprocedure
  • Heldere afspraken
  • Aantrekkelijke tarieven

Wilt u meer informatie over onze interim ondersteuning download dan de brochure (1,2mb) of neem vrijblijvend contact op met Daan Versteeg, Managing Consultant, telefoon: 0297 77 55 90.